Thursday, February 15, 2007

افهمينى

......تلحقينى
.....تندهينى
أو تسافرى وتسيبينى
معدش فارق
اللى فارق تفهمينى
قلنا ننهى وانتهينا
واللى فاضل بس لينا
لسه فينا
سيل معانى
ليه يموت غلطة بأيدينا
دا اللى بينا كان مدينة
شفت كل بيوتها انتى
وشفتك انتى ليا مينا
تلحقينى
تندهينى
او تسافرى وتسيبينى
معدش فارق
اللى فارق
انك انتى
تبقى بنتى
وتفهمينى


أحمد

8 comments:

rosealia29 said...

صعب أوي... صعب جداً .. إننا نوصل بكامل اختيارنا لمرحلة ..

ماعادش فارق ...

amazing_angel said...

7elwa awe ...u have agood methood in writing,very light ,go on

Geronimo said...

جميلة جدا يا احمد

والاجمل لو فهمناها بجد

وقدرنا كل ما فيها
من رغبة في انقاذ ما يمكن انقاذه

عاوزة اقولك خبر هيبسطك

حمكشة رجع

الحق لم الخرز معاه
http://hamuksha.blogsome.com/

Geronimo said...

كمان في بلوج يهمك

عم امين حداد

والنبي انا عمالة الاقي كنوز النهاردة
وعلى رأي المثل اللي يعيش ياما يشوف
واللي يدور ف البلوجات يشوف اكتر

روح دي حاجة من ريحة الحبايب

http://aminhaddad.blogspot.com/

أجدع واحد في الشارع said...
This comment has been removed by the author.
hesterua said...

شكرا لكل من اهتم بالتعليق

وينكى said...

طب لو عايزه اعلق انا دلوقتى اقول ايه
ممكن تخترعلى كلام جديد يقدر يوصف التحف اللى ماتتوصفش؟؟؟
قويه قويه مووت
وماعادش فارق
مؤلمه بجد

arab girlscool said...

This is such a nice addition thanks!!!
عرب كول
شات صوتي
شات مغربي
إنحراف كام
شات عرب كول
صوتي
دردشه صوتيه
سعودي كول